Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-10, 15:45   #69
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: En noe uncharming nødmat

Og hva definerer du som matting?
Hvis smør er en ingrediens, er vel all annen mat det også, rene matvarer som grønnsaker, kjøtt, fløte osv. Du mener kanskje måltid, og jeg kan være enig i at man gjerne ikke spiser bare smør til middag, akkurat som man ikke spiser bare grønnsaker eller bare rømme feks.

Personlig mener jeg smør er noe av det naturligste og sunneste vi kan spise.
Og jeg skjønner ikke for mitt bare liv hvorfor kroppen ikke skulle være fornøyd med å få en god dose smør om dagen. Sånn Karbosara gjør det, høres helt utmerket ut syns jeg, flott måte å få i seg mer fett på, hvilket vi jo helst skal ha mye av på lavkarbo.

Angående dette usj, æsj, fysj - greiene ... Så er jeg veldig enig med Kula og Aerola, det er ikke særlig hyggelig, uansett forum eller face to face, det blir ikke store forskjellen syns jeg. At ikke alle liker smør, er helt greit, og at mange ikke kunne tenkt seg å spise smør rett fra pakka, skjønner jeg veldig godt. Men det fins vel høfligere måter å si det på, som ikke inkluderer å sidestille mat med søppel.

Når det er sagt, skjønner jeg ikke hva som skal være så galt med å spise litt smør rett fra pakka, det er jo mange som spiser cocosa rett fra boksen og drikker olje rett fra flaska for å få i seg mer fett. Så hvorfor ikke smør? Er vel like sunt og bra det, og smaker etter min mening bedre enn de fleste andre fettyper.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat