Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-10, 05:08   #55
Sweet Pink Kitty
Medlem

Medlem siden: Apr 2010
Sweet Pink Kitty er ny på veien

Sv: En noe uncharming nødmat

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Greit, noen synes det ikke hørtes så godt ut..

Men er det VIRKELIG noe å æsje og fysj'e for...???

Ja, virkelig. Helt greit at andre klarer det, men jeg kan egentlig ikke fordra fet mat, og smør er bare helt jævlig. Jeg får brekninger av smør med mindre det er tilberedt som del av en middag. Du får ikke smør på min lavkarbobrødskive for å si det slik.

Hadde jeg sett det ville jeg nok kastet opp, faktisk. Er det noe jeg virkelig ikke kan fordra, som gir meg brekningsfølelse utover det normale så er det smør. Fysj!

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg skjønner at vi har forskjellig oppfatning av høflighet. Du syns at jeg er uhøflig fordi jeg påpeker uhøflig opptreden.

Ditt utsagn om min hovmodighet og selvgodhet tar jeg dermed som et kompliment.

-

Jeez. Trådstarter spør hva folk mener, da må man jo for pokker få skrive akkurat det, nemlig at enkelte synes det er ekkelt. Betyr det at man synes personen er ekkel? Nei. Betyr det at man synes mennesket i seg selv er æsj? Nei.

Spør man, så får man svar. Det får man bare tåle. Og nei, jeg sier ikke æsj til andre, men ja, jeg sier det jeg mener her inne. Enkelt og greit. Om du synes det er så fryktelig uhøflig så får det bare være. Jeg står for min mening uansett. Du påpeker ufølig opptreden ja? Mhm. Ja, huff. Det er fælt med ytringsfrihet. Jeg tviler på at smørspisere forøvrig blir så veldig støtt av oss som ikke hadde klart å spise smør rett fra pakka. Og jeg skal si deg en ting til: du vet ikke hvorfor jeg sier æsj, men da jeg var liten ble jeg faktisk tvunget i store mengder smør, rett fra boksen, som faktisk ble en ganske traumatisk opplevelse for meg. Jo for pokker om jeg sier æsj. Smør bringer tilbake de minnene, om du synes det er uhøflig så får du bare ha det så godt. Enkelt og greit. Jeg har mine gode grunner for nettopp å mene det jeg mener.

Du må skille mellom her mellom innhold og person, at det er selve smøret vi ikke kan fordra, og ikke lavkarbere som spiser smør. Og vet du? Hadde jeg klart å spise smør rett fra pakka, sa hadde jeg blitt veldig glad, for jeg sliter med å få i meg nok fett. Så med andre ord: smør er noe av det mest ekle jeg vet om i sin naturlige tilstand når den ikke er tilberedt, men jeg misunner faktisk mennesker som klarer å spise det.

Sist redigert av Sweet Pink Kitty : 27-05-10 kl 05:23.
Sweet Pink Kitty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat