Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-10, 21:04   #1389
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Ned 200 gram under bestenotering for min del Og det MED mensen Dette har endelig løsna igjen!

Så bra Det er kjipt når vi står stille, men det er utrolig deilig når det endelig løsner.

Opprinnelig lagt inn av pheona, her.

Jeg har jo gått ned 13.4kg (på minste notering) syns ikke det er så himla mye selv (egentlig) ... men for å sette det i perspektiv... jeg har gått fra 52 til 44/46 i bukse og topp! (som jeg syns er kjempe bra!!!!)
OG jeg har gått fra å grine i prøve rommet fordi ingenting passer, til å kunne gå inn i nye butikker å smile når jeg ser i speilet i de fine klærne som passer!

Så mange str du har gått ned Kjempe flott!!

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Det er litt sykt å tenke på at man får abstinenser av å slutte med brus, seriøse abstinenser og ikke bare sug. Tenk at vi har i oss ting som faktisk påvirker oss så mye, ting som selges i dagligvarebutikker i den mengde man måtte ønske, som er tillatt for både liten og stor. Det er sykt å tenke på.

Ja det er helt sykt!! Kan ikke fatte at det er tillatt å selge slike produkter! Men nå er jeg fast bestemt på å kvitte med med PM, men jeg kommer nok til å drikke light brus innimellom, men ikke PM, jeg må ha noe annet enn vann, og saft er jeg ikke noe særlig glad i, men håper jeg klarer meg mest mulig uten

Jobb intervjuet gikk kjempe flott, men det var mange søkerer og mange som skal på intervju så er litt usikker, men HÅPER virkelig jeg får den. Det hadde vært helt perfekt i min plan videre .. Hehe

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat