Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-10, 11:31   #55
Runegutt
Seniormedlem

Runegutt sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 58
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys
Thumbs up

Sv: FRUSTRERT - Går ikke ned i vekt!

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Som nevnt tidligere, jeg står ikke opp kl. 5 for å gå tur, dessuten trener jeg regelmessig. Og da mener jeg TRENER - dvs styrketrening og kondisjonstrening hvor jeg jobber på ca 80% av makspuls med intervaller på makspuls. Tror det bør holde jeg for det er mer trening enn folk flest driver med.

Full forståelse for at du vil sove. Trening før frokost er for folk som starter seint, eller spesielt interesserte.

Trener også en hel del, men har hatt noen mnd. og har fremdeles endel trening som utgår grunnet betente muskelfester begge lår.

Jeg er ikke sikker på at kroppen din har lyst til å gå mere ned. Sikker på at du ikke er tynn nok? Bruker du målebånd? For hvis midjen eller fettklypemålet krymper, og vekta står stille, eller går opp..... så må du enten øke mengden muskler, eller mengden bein. Sistnevnte skal vistnok være meget sjeldent

Jeg har noe av samme problemet som deg, men har mye høyere bmi, og gjør nu siste ukes forsøk, da med full dose metformin. Står vekta i ro da, kommer jeg til sakte men sikkert øke karboinntaket.

Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat