Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-10, 08:50   #8
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Har noen erfaring med YACON??

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Blir veldig usikker når det gjelder GI. For det handla jo om blodsukkerpåvirking. Men så seie dei fleste at det uansett er antall karbohydrata og ikkje GI´en man skal sjå på. Så dersom et produkt har 15 karbo og lav GI er det akkurat det samme som et produkt med 15 karbo og høgare GI, eller?

Du får seie ifra når du smaker på det om det er bedre, på samme nivå eller verre enn stevia..

De meste av lavkarbomaten har lav eller middels GI. Fedon handler jo om GI og det er mange som følger det. På ketolyse (og andre lavkarbokurer) er det kun karber som teller, men det blir jo også automatisk lav GI.

Jeg har ikke prøvd pulveret ennå siden jeg er usikker på karbeinnholdet, sparer det til jeg skal på generell lavkarbo (eller finner ut mer) siden posen er så stor - vil ikke ødelegge innholdet. Er jo litt spent på smaken, men nå har jeg stevia med god kvalitet og synes den er veldig bra

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat