Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-10, 00:38   #977
Fisken
Medlem

Fisken sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Alder: 53
Fisken er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei! Jeg er 38 år, mamma til tre og har en lang slankehistorie bak meg.
Korte trekk:
Slank som barn/ungdom, la på meg av P-pillestart i beynnelsen av 20- årene.
La på meg sakte men sikkert 15 kg frem til jeg var 28 og tok 3 Grete Roede kurs. Gikk ned 14 kg ved hjelp av nitidig kaloritelling, fettfattig kost og mye trening. Gikk ned ytterlige 10 kg etter siste kurs, men møtte mannen i mitt liv og gikk i kjærestefellen (sofakos + godis) og gikk opp 10 kg på et år. Deretter 3 svangerskap med litt opp og ned imellom. Oppdaget lavkarbo (Atkins) etter fødsel nr. 2, men fikk ikke helt taket på det. Prøvde både Grete Roede og ketolyse da vekta nådde nye høyder 2006/2007, men klarte ikke å fullføre hverken det ene eller andre. Nådde min aller høyeste vekt, 107 kg, sommeren 2008 og ble gravid for 3. gang. I dette svangerskapet la jeg på meg én kg og kom meg under 100 kg etter et par uker. Dette varte ikke særlig lenge, og gjennom sommeren og høsten 2009 gikk jeg ned noe og opp noe og kunne november samme år se at vekten nådde 105 kg..... Jeg startet kaloritelling og trening (det hadde jo fungert tidligere), og jeg gikk ned noen kilo - men det varte ikke. Da vekten nok en gang passerte 100 kg kom jeg tilbake hit til lavkarbo.no. Og denne gangen er jeg dedikert. Foreløpig går det veldig bra. Jeg er inspirert og kiloene går faktisk av.

Totalt skal jeg ned til 70-72 kg.

Oj, det ble ikke så kort - men så kort jeg klarte.

Fisken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat