Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-10, 23:05   #16
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Pepsi Max, kan det stoppe vektnedgangen?

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Ja, man merker det når man slutter, men en-to dager med vondt i hodet er vel ikke umulig å takle? For min del syns jeg det er vanskeligere å ta bare et lite glass om dagen enn å ta ingen ting. Det at man har et så sterkt sug etter noe kan jo tyde på at det påvirker kroppen på en uønsket måte. Jeg har jo også et sterkt sug etter sjokolade og boller, men ikke tale om at moderasjon er løsningen i de tilfellene i alle fall...

Du har helt rett. Tar du ett lite glass i dag, så er sjansen stor for at du tar ett lite glass i moorgen også, og sjansen er enda større for at du tar ganske mye mer enn ett lite melkeglass også

Jeg syns det er ett helt vanvittig råd å gi, å kunne drikke litt, og drikke det hver dag slik det sies oppe her. Det må selvsagt være opp til hver enkelt HVA de stapper i seg, men hør her; Hva er kosen med brus om du drikker det hver eneste dag? Vil man opprettholde søtsuget og avhengigheten? Vil man utsette avvenningen og føle at man ALDRI klarer å legge det fra seg? Vil man drikke brus med aspartam som man VET er 100% kjemisk og som kan føre til svulst på hjernen, kreft, hukommelsestap, hodepine etc?

Fakta er at det er IKKE sunt å drikke brus hver dag, og den som påstår noe annet må altså kunne vise meg noen vanvittige seriøse kilder.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat