Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-10, 21:42   #1381
65kgmamma=perfekt
Medlem

65kgmamma=perfekt sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg får ikke med meg hodet ned i vekt uansett jeg, for jeg har få forvridd kroppsbilde (jeg har vel en atypisk spiseforstyrrelse). To dager har jeg faktisk SETT hva jeg har oppnådd, sett at jeg begynner å nærme meg normalvekt, men utenom de to dagene så føler jeg meg feit. Så jeg er uansett nødt til å bruke intellekt for å vite hvordan jeg ser ut. Men sånn helt objektivt sett er 0,5-1 kg det mest optimale for ukentlig vekttap. Det hadde ikke vært meg i mot å gå ned 800 gram-en kilo i uka. Jeg har også bestemt meg for å veie meg skjeldnere igjen, for jeg har samme følelsen jeg også, at jeg ikke går ned noe. Jeg har en tendens til å gå ned i fire dager i strekk for så å stå stille alt fra 3-11 dager. Det er lange dager mens jeg står stille.

Huff, hodet mitt følger heller ikke med Men jeg håper det kommer etter snart Hihi

Ja, hadde jeg gått ned 1 kg i uka hadde jeg vært kjempe happy! Men må lære meg å kun veie meg en dag i uka, for da først klarer jeg å se helheten av uka. Jeg går gjerne ned og opp litt og ned litt og opp litt osv.. Så føler jo at jeg ikke går noe særlig ned. Men har jo iallefall begynt å gå nedover igjen etter påsken

Krysser fingrene for at å kutte pm hjelper og ikke drikke vin hvis jeg ikke skal noe. Har en del utdrikningslag jeg skal i og bryllup så der blir det sikkert nok vin

65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat