Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-10, 19:36   #17
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Sjarken!

Nå har jeg lagd laksekakene for andre gang, første gang bare finhakket jeg, denne gangen brukte jeg stavmikser. Jeg ble skuffa! Den gode smaken jeg husker fra første gang jeg lagde dem var ikke der ... de smakte liksom altfor mye laks Tror det er bedre å finhakke Og så tror jeg at jeg hadde i spinat forrige gang. Spinat og laks er et superpar etter min mening

... men de smakte ikke verre enn at tre stykker gled ned på høykant i en sulten hals da

Brukte for øvrig 1/2 kg laks, ett egg, 1 liten finhakket løk, litt fiskesaus, dill og gressløk pluss salt og pepper. De hang bra sammen og jeg trengte ikke steke dem noe ekstra i ovnen heller. Det var muligens på grunn av at laksen var malt.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat