Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-10, 21:37   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Noen spørsmål om oppskriftene i boka til spis deg slank

beklager - var ikke meningen å framstå som treig her *ler* - men det var litt siden du postet så jeg tenkte kanskje du hadde fått svar andre steder...

Boka har ingen oppskrift på pannekakene. Finner de kun i ferdigpakning frosset, ikke som mix man kan kjøpe heller. Har ikke smakt på de foreløpig, men de ligger inne på morgendagens meny

Ellers har boka en del, men ikke mange oppskrifter til frokost, lunsj, middag, mellom og dessert. Det jeg liker best er at de hjelper meg med mengde, siden jeg passer både karbo og kcalorier for tiden.

Jeg liker best mellom- og dessert oppskriftene, da de hjelper meg med å få i meg noe med søtsmak i løpet av dagen. (Smoothies, proteindrikker, kremer med forskjellig bærinnhold osv.)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat