Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-10, 10:09   #1441
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Tutte, her.

Så kjekt at någen stakk innom i tråden ! Levde vel ca 6 mnd alla Ketolyse og ca 6 mnd med litt høyere karbonivå. Vekten har stått stillt siden begynnelsen av desember (ikke stillt engang faktisk, er gått noen kilo oppover). Så nå kjenner jeg at jeg er kjempeklar for å ta fatt på ED ! Hvor lenge har du følgt ED-opplegget ?

Jeg startet med ED i februar i fjor, og har som du ser av tickeren min gått ned nesten 30 kg.
Er kjempefornøyd så langt, og ED var for meg det helt riktige opplegg for å komme i gang med vektreduksjonen.
Nå er jeg i avslutningen av ED, for jeg har de siste 2 mnd ikke hatt særlig effekt av opplegget.
Det har helt klart å gjøre med motivasjonen til å forsette med posemat, men jeg tror nok kroppen nå har blitt så vant til dette opplegget at det ikke har den helt store effekten lenger.
Uansett - jeg kommer til å følge med på tråden framover, for her er det mange kjekke mennesker.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat