|
Sv: Maiskravletråden til 30+
For min del går pinsehelga med til å legge om fra eurodiett til lavkarbo - dvs jeg leser og leser og leser alle bøkene jeg har samt masse her på forumet om de ulike variantene av lavkarbo. Har ikke mistet troen på eurodietten, men for min del så ser det ut til at kroppen nå ikke lenger responderer på det opplegget - samt at jeg begynner å bli passe lei av posemat.
Mai har forøvrig vært en stor utfordring i form av masse overtidsjobbing, reising, konferanser og generelt stress, og da det er ikke bare enkelt å skulle følge et pose-mat-regime. Har vel egentlig vært i fase 3 eller 4 av ED siden slutten av mars da vi var på ferie i USA, og har bare hatt en liten 2-ukers-runde med ED fase 2 rett etter påske..... Så i stede for å vinkle fram og tilbake, har jeg altså bestemt meg for å endre filosofi. I første omgang blir det nå ca 3 mnd fra neste helg, altså juni, juli og august. Men jeg har en følelse av at når jeg kommer inn i nye rutiner med skikkelig mat til hvert måltid, så går jeg ikke tilbake til ED så lenge denne endringen fungerer.

|