Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-10, 15:37   #972
raskall
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Alder: 54
raskall er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Vel, egentlig er det ikke så stor hemmelighet lenger. For jeg er så fornøyd med det som skjer med kroppen. Og i og med at jeg fikk siste push til å starte med dette fra to på jobben vet jo de på jobben også hva som skjer.

Til uka skal jeg til legen, for jeg har gått til henne en stund for å få litt hjelp med vektnedgangen. Er litt redd for at hun skal synes det er en dårlig ide å gå på lavkarbo. Men det får jeg heller bare ta. Så det er liksom bare henne igjen...

Ikke fortell henne at du går på lavkarbo nå. Fortsett et par uker til, bruk lavkarbo.no, kollegaer og kusiners ektefeller for råd. Når du da er hos legen om en måned eller to og har gått ned 10 kilo, har fantastiske blodprøver og føler deg sjæf kan du sprenge bomben og enten knuse alle hennes illusjoner om statens kostholdsråd eller få applaus for noe hun har tro på men ikke tør å anbefale for sine pasienter av frykt for å få pes fra de som betaler lønna hennes.

Så DET så! Min lege digger at jeg spiser lavkarbo og støtter meg fullt ut, men han fikk ikke vite det før etter et par måneder.

Les om min prosess i Krympebloggen
raskall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat