Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-10, 11:38   #94
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Mear, her.

Det er faktisk ikke så enkelt Cherry. Sorry, hadde vært fint om det var det, men virkeligheten er at mesteparten sitter i hodet. Og det tror jeg gjelder for de fleste. Virkeligheten er at mange kan slanke seg så mye de vil, operere seg både her og der, og likevell ikke føle seg en døyt bedre.

Hadde vi alle vært realistiske og nøkterne når vi så oss i speilet, hadde verden vært fri for spiseforstyrrelser og selvskading og sannsynligvis også plastiske operasjoner.

Vi har hatt mange pasienter hos oss som har fått operert EN ting. De stråler når de går ut døra og sier at NÅ skal alt bli så myye bedre, men et par måneder er de tilbake igjen for å få fikset noe annet... De har funnet andre ting de er misfornøyde med. Ballen har begynt å rulle...