|
Sv: Bryllup
Jeg må jo takke for alle som har kommet med sine tanker, meningner og råd. Det var det jeg håpet på, sånn at jeg fikk input til å hjelpe meg til å ta avgjørelsen selv. Niesen min og jeg er forresten ikke "that close". Vi ser hverandre kun i konfirmasjoner og bryllup. Og i en og annen gravferd. I snitt hvert 5 år. Hun er jo over 30, og Brudgommen aner jeg ikke hvem er engang . En mann i 40 åra, tror jeg.
Lavkarbo kake synes jeg er en god ide. Jeg synes ikke at et Bryllup er en slags unnskyldning for å bli dårlig. Jeg samler ikke på meg vann, jeg går ikke opp i vekt eller noe, men jeg blir dårlig av det. Kroppen min har ikke behov for å få hvitt mel, raffinert sukker eller transfett, uansett om to mennesker skal gifte seg eller ikke. Dessuten vet jeg at både bruden og moren hennes (min tidligere svigerinne) til tider har vært inne på lavkarbo, da begge sliter med overvekt. For alt jeg vet, kan det hende at de spiser det fast nå også.
Så jeg tror valget faller på en lavkarbokake. Eller fløte og bær. Noe enkelt. Skal tross alt kjøre fra Ørje til Sandefjord, så det må bli noe som enten tåler varme, eller får plass i en kjølebag 
|