Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-10, 04:06   #90
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Opprinnelig lagt inn av Mear, her.

Jeg har en veninne som planlegger fettsuging for tiden, for å bli kvitt en del problemområder som alltid har plaget henne. Jeg vet hvor mye det betyr for henne, og støtter henne uansett i hennes valg. Men tror jeg operasjonen kommer til å spille noen som helst rolle for hvordan hun har det etterpå? Nei. Ikke en døyt.

Visst kommer operasjonen til å spille noen rolle for hvordan hun har det etterpå! Hun kommer til å få det bedre med seg selv! Noe annet er rett og slett tåpelig å si. Om områdene plager henne så tar det faktisk opp en stor del av livet hennes, en stor del av livet som kommer til å frigjøres!

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat