Tråd: Bryllup
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-10, 22:58   #18
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bryllup

Enig i at dette blir en litt tåpelig diskusjon, og jeg tror man må tilpasse seg etter hva man faktisk selv tolererer. Jeg blir ikke så ofte invitert i bryllup (ikke så mange jeg kjenner som gifter seg, gitt), og om jeg blir det, så er det nesten alltid ytret ønske om å nevne hva man kan og ikke kan spise, ettersom min omgangskrets består av både veggiser og veganere og what not.
Jeg tilbyr meg alltid å ta med egen kake til sånne anledninger, og det har jeg aldri opplevd at folk blir mindre enn kjempeglade for!
Om jeg først blir invitert i bryllup, så er det som regel til nære venner, og jeg er ganske sikker på at de ikke ønsker at gjestene deres skal gå i narkomodus fordi de ''må'' spise dessert.
Come on, folkens! Det er jo ikke verre enn å unngå å spise det man ikke tåler. Og sånn ellers; hadde dere forventa at en allergiker spiste noe h*n ikke tålte i deres bryllup, eller at en veggis slengte alle prinsiper på båten fordi det er deres dag?
Mat og følelser, ass ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat