|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.
Siden jeg ikke går på ketolysekuren og jeg stressa sånn med den ketose greia, så har jeg ikke sjekka på lang lang tid. Så lenge vekta går nedover så stresser jeg ikke med det igjen 
Ja, stemmer det, du er ikke på ketolyse lenger du nei.
Jeg har ryddet i klesskapet mitt nå, runde en. Jeg har jo vært jojoslanker, så jeg har til og med vært på loftet og hentet ned klær i str M (jeg har tatt vare på en del, så jeg har trodd at jeg ville lykkes, men at det skulle ta sånn tid, det hadde jeg ikke trodd). Det ble så jeg bestemte meg for å gi bort en del av klærne jeg har tatt vare på etter alle disse årene, men det meste jeg kvittet meg med kom fra klesskapet mitt. Sju fulle poser ble det. Det skal bli så godt å bli kvitt dem. Store klær som jeg er så lei av. Jeg har syntes det har vært så deprimerende å handle bukser i store størrelser, så jeg har ikke kjøpt meg flere enn strengt talt nødvendig. Nå har jeg flere bukser enn jeg har hatt på veldig mange år (og ingen kosebukser lenger). Noen er litt for trange for selvtilliten min, noen akkurat passe og noen sitter løst på, men alle er fint brukende. Jeg håper jeg skal gå igjennom klesskapet mitt igjen over sommeren. Da skal jeg kaste alle klærne jeg er lei av og kjøpe meg nye, fine klær i størrelser som ikke får meg til å tenke på flagg når jeg skal legge dem sammen. Jeg ser veldig frem til å være ferdig slanket og det å skulle kjøpe meg inn en ny garderobe. Kan ikke tiden gå litt fortere!! Jeg vil ha nye klær i M!
|