|
Sv: Bryllup
For en tåpelig diskusjon! Tråden starta med ei som bare søkte råd, så skal dere krangle om hva som er rett og galt?
Noen har ikke LYST å skeie ut! Det må respekteres like mye som at dere andre VIL skeie ut. Synes den her utskeiinga til mange bare er rar, jeg. Hva er vitsen med å skeie ut om du blir dårlig av det?
Personlig blir jeg skikkelig dårlig i magen om jeg spiser hvitt. Jeg blir så dårlig at jeg bare vil gå hjem og ikke feste natten lang. Hvor trasig er ikke dét for brudeparet?
Er så tungt å presse seg gjennom flere timer i lystig lag om en er så oppblåst at du føler at du holder på å sprenge! Bryllup er en fest der alle skal kose seg! Synes nå jeg.
Greit at det er brudeparets dag, men jeg tror virkelig ikke brudeparet er så EGO at de ikke ønsker at gjestene skal ha det fint! Da er de bra sprengt i hodene sine, unnskyld meg.
Det er ikke snakk om fullstendig endring av meny for alle gjestene. Det sier seg selv!
Så BitTorres; om du ønsker en trivelig dag uten magetrøbbel og dårlig form, lag din egen lavkarbokake og ta med og la vær å spis potetene. Det er MITT råd!
Synes man skal få lov til å vær så lavkarboego, som Chunky sier, at du får en fin dag.
Du trenger kanskje ikke telle karbo den dagen, men bare bruke sunn fornuft. Litt må man som sagt unne seg ved slike anledninger.
Men ærlig talt: Hvem bryr seg om du har med ei kake som ikke alle andre liker? Tenk på alle de som har intoleranser som gjør at de kan DØ om de får i seg en matvare, er det noen som absolutt må servere dem det da? Om de dere andre er i bryllup til er så kjipe, ja, synd for dere, sier jeg bare! Tenk å være så lite omtenksom at de blir fornærmet eller synes det er et ekstra "slit" om du ikke spiser all karbomaten de serverer, selv om du blir nærmest syk av det... Det er ikke synd i oss som spiser lavkarbo, vi er heldige som har funnet en måte å føle oss bra på.
Men for dere som synes at utskeiing er greit; enjoy Heldig er dere.

|