Tråd: Bryllup
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-10, 19:08   #13
Chunky
Gjest

Sv: Bryllup

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Men Chunky, noen av oss kan ikke spise den ene poteten og det ene flotte kakstykket uten å gå opp et par kilo. Og det hjelper ikke meg å gå en tur. Jeg sliter da for svingende med 3 av 4kg jeg gikk opp i påska og da åt jeg lavkalori( hadde halsbetennelse og fikk nesten ikke noe ned).

Jeg bare legger til sides potene og det jeg ikke kan spise, om noen synes det er frekt, så få det bare være. Ingen sier en diabetiker er frekk om h*n ikke spiser kake

Jeg forventer ikke at noen skal legge til rette for meg med spesialmat og jeg kan ikke se at BitTorres sier det heller?

Neida, og det er heller ikke det jeg mener. Jeg går også opp et par kilo vann på en potet eller et kakestykke. Men jeg er så heldig å bli kvitt det vannet i løpet av en ukes tid med knallhard lavkarbo. Poenget mitt er at man ikke legger på seg fett av å skeie ut en gang eller to i året. Og det er heller ikke noe problem å legge igjen poteten og droppe kakestykket. Men å forlange spesialmat i et bryllup fordi man slanker seg, blir litt for drøyt for meg (nå). Så vi er vel egentlig enige?

Det skal sies at jeg spiste min første potet på 18 måneder for et par uker siden, så jeg skjønner poenget.

Edit: Jeg har forresten konvertert aldri så lite. Nå lever jeg 100% lavkarbo, men også relativt lavkalori. Spiser masse og sunt, men har to tanker i hodet samtidig. Det fungerer veldig bra.

Sist redigert av Chunky : 22-05-10 kl 19:15.
  Svar med sitat