Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-10, 16:02   #178
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mensblødninger

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Har du vært hos dr. Willumsen i Drammen?
Hun er jo spesialist på kvinner med hormonforstyrrelser/ubalanser av alle slag, overvekt, lavkarbo etc. Mulig hun ser sammenhenger etc som en del andre gynekologer ikke tenker på!
Kan være verdt å vente på en time hos henne!
Naboen fikk beskjed om at hun ikke fikk time før i september, men etter at doktoren fikk henvisningen, fikk hun time i juni!!!
Så ikke la deg skremme av evnt. lang ventetid, det er ikke sikkert den blir så lang!

Dette er et supertips! Jeg går selv hos Willumsen, og hun er virkelig et unikum!
Som Kitt nevner, kan ventetiden være lang (jeg tror jeg har ventet alt fra fem seks til åtte uker), men du kan jo nevne at du gjerne tar en avbestilt time om det skulle dukke opp. Supertips er å ringe med en gang klokka slår ti, for telefontida er kort, og pågangen er stor. Men det er en veldig god grunn til det .
Hun har samarbeidet tett med Sofie Hexeberg, og jeg vet hun også har konsultert henne i mitt ''tilfelle''. Jeg har fått veldig god hjelp som jeg aldri ville vært foruten!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat