Gratulerer med ny minstenotering, steg for steg. Er du fortsatt i ketose nå som du har redusert litt på fettet og økt litt på karbene? Godt at du fikk det til å løsne igjen. Håper du kan feire ti kilo på bursdagen din om ikke lenge. Pheona: Jeg håper du får deg en positiv overraskelse på mandag og at vekta går nedover, ikke oppover. Drikk masse vann og håp på det beste. Wevi: Det er bare koselig at du skravler! Har du lyst så gjør det. Jeg kan ikke skravle med meg selv her inne. Jeg håper forresten at hunden din kvikner til og blir helt bra igjen. Eilinee: Du får prøve å variere maten mer. Jeg hadde en periode der jeg spiste meg lei på omelett, salat og sopp i begynnelsen. Nå synes jeg salat går helt greit igjen fordi jeg fikk nok pause. Jeg har også begynt å spise flere typer salat (med reker som rekecoctail, rekesalat, karrimajones og kylling, kylling og bacon i tillegg til salaten til maten), og det hjelper mye. Hva om du prøver å spise litt mindre noen dager til du er tilbake på minstenotering igjen sånn at du finner tilbake til motivasjonen? Jeg krysser fingrene for deg for at du er gravid. Du får holde oss oppdatert på babyfronten. god helg alle sammen.