Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-10, 09:01   #73
Neri
Medlem

Neri sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: veslandstaus
Alder: 47
Neri er på en erverdig vei
Red face

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Eg forstår deg.
Er der litt sjølv, og hadde ALDRI trudd at eg skulle ein gong så mykje som vurdert det, men no er eg komen litt i dei tankane. Etter å ha amma 4 barn i tilsammen 6 år, så er det ganske så tomme skinnfiller som heng der, og no når eg begynner å gå ned i vekt, ja så synst eg dei vert litt små. Men alle bilder eg har sett av silikonpupper, så ser dei frykteleg falske ut, og det vil eg ikkje ha
Gubben min han tar meg som eg er, og liker puppene mine han. Og eg må innrømme at eg synst det er litt skummelt at ein kanskje kan miste følsomheten i puppene etter ein slik operasjon

Også er det narkosen da, alltids ein risiko å måtte legges i narkose. Eg har tatt nokre operasjoner der eg måtte i full narkose, og kvar gong så har eg tenkt: tenk om eg ikkje våkner opp igjen, tenk på barna mine. Og da eg tok den siste operasjon, så hadde dei problemer med å få vekt meg. Det var skummelt, eller etterpå da. Eg var jo borte vekk og fekk jo ikkje med meg dramaet Desse operasjonene måtte eg ta, men med ein kosmetisk operasjon? hmmm......

Neri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ammende atkins Svar med sitat