|
Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
Carisma da.. nå er ingen av menneskene som har uttalt seg her 17 år gamle og Paradise-fans (HÅPER JEG!). Jeg ser absolutt poenget ditt men det har absolutt ingen relevans for denne tråden. Når jeg sier at kirurgi og sminke eller ny garderobe ikke egentlig er noe forskjellig snakker jeg selvsagt om voksne mennesker som er i stand til å ta slike avgjørelser på egenhånd etter grunding ettertanke.
Og ja, om jeg noen gang har ei datter som virkelig sliter med selvbildet sitt pga. noe så trivielt og simpelt som unormalt små/store pupper, en skjev nese, eller unormal hårvekst men ellers viser modenhet og innsikt.. Selvfølgelig hadde jeg vært tilnærmelig for en samtale angående økonomisk hjelp. Det forutsetter selvfølgelig at avkommet er en gooood del eldre enn 17. :P
Jeg forstår ikke hvordan du kan mene at folks problemer rundt en fysisk "skavank" er noe man skal ta lett på og bare glemme, samtidig som du får et bittelite inngrep for å rette opp problemet er noe voldsomt svært og farlig? Om det å ha slappe pupper eller skjev nese ikke er noe å tenke over og man ikke skal bry seg om hva andre sier, hvorfor er det da et gigantisk issue å få strammet opp, fyllt ut eller rettet opp det samme området?
|