Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-10, 23:05   #169
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Cool

Sv: Spis deg slank

Siden du ber om tilbakemelding, jeg synes faktisk du var ganske krass - du bruker bastante setninger som "ingen fornuftig sjel..." og "man bruker da virkelig ikke søtning ..." noe som ofte kan trigge litt defensive svar når man kommuniserer uten å se den motparten. Det eneste spørsmålet du faktisk stiller de - inniblant all "belæringen" er "hvorfor søte all maten?"

Siden de ikke svarer, kan jeg prøve - fordi det smaker bedre Dessuten, selv om ikke du er vant med søtt i middagen feks, er jeg ihvertfall vokst opp med litt søtt i både ertestuingen og spesielt i eggerøra. (skyld på pappa...)

Om det er så BRA med all søtningen er en annen sak. Jeg har Chrons og tåler ikke kunstig søtet brus - men har minimale problemer med spis deg slank maten heldigvis

jeg tror til syvende og sist som med så mye annet i verden at man må prøve litt forskjellige veier å gå til målet - og finne den som fungerer best for seg. pt fungerer spis deg slank ferdigmat for meg, snart skal jeg begynne å lage maten selv etter deres prinsipp (men med mindre søtningsstoffer

jeg ha gått på spis deg slank i snart 4 uker. Gått ned 4 kg på 3 uker, og er rimelig fornøyd. Det er lite kcal - men jeg går faktisk ikke ned et gram på "vanlig" lavkarbo - så derfor er dette et godt alternativ for meg.

Noen klager på små porsjoner - men etter to dager er all sultfølelse borte, og jeg har faktisk problemer med å få i meg middagen på ettermiddagen (føler meg stappmett konstant). Synes også det er kjempeflott med et lavkarbo OG lavkcal tilbud som også har dessert hver dag *gliser* (hjelper på søtsuget faktisk, som er blitt borte. )
Tok med meg en dessert fra spis deg slank på 17.mai på skolen med niesene mine og mens andre gasset seg i pølser brus og kake, så spiste jeg min lille søte og drakk vann. Det gikk kjempefint!!

Jeg har lest litt forskjellige og også uriktige ting om spis deg slank opplegget på forumet, så jeg anbefaler de som er interesserte i å sjekke ut sidene deres (som kan være litt kronglete å få oversikt over dessverre).

Ellers anbefaler jeg boka - som ga meg mange tips som jeg legger til min lavkarbo-kunnskap

Oi, ble mye dette - tydeligvis litt pratsjuk i kveld. Ønsker alle en fin lavkarbo-kveld!

Hilsen Nerthus

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat