Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-10, 09:13   #21
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Pratetråd for alle! Hver dag om du vil!

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Jeg tror faktisk jeg blir gal jeg....det er 3 mai i dag og det SNØR ute! Hvordan i alle dager skal man bli inspirert til å handle sommerklær nå? Som i grunnen er det eneste som finnes i butikkene for tiden.... Neida - frem med boblekåpe og vintersko igjen ja...

Ha, ha, 3 mai er da ingen ting .
I fjor snødde det 5 juli her jeg bor og DA lurer du på om det er noen vits i å pakke ut sommerboblejakka.

I år ble det nesten for varmt, for fort - ser på TV nå fra Alta hvor det er flom og jordskred.
De stakkars veiene i fylket vårt kommer til å se enda værre ut i årene som kommer

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat