Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-10, 22:38   #34
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bunaden får fri i år igjen!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg skjønner ikke hvordan det kan være så provoserende å stille helt ærlige spørsmål om ting jeg ikke forstår? Og hvorfor er det så sterke følelser knytta til disse klærne? Er jeg den eneste som synes det er underlig?

Du er helt klart ikke den eneste som syns det er underlig, men jeg kan ikke skjønne behovet for å være så "anti- tradisjonell"!
Mulig du ikke ser verdien av tradisjoner, slekt og felles bakgrunn, men for noen av oss betyr det veldig mye!
Jeg er helt sikker på at du vet at du provoserer, du er en intelligent, opplyst ung dame. Klart du kan spørre om hva du vil, men du vet at du vil få reaksjoner når du foreslår å endre drastisk på en bunad!