|
Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner
Kjære søte Wollafruen!
Ikke bli lei deg av det folk skriver her, som du ser har mange meninger om kropp og utseendet, men det er DU og bare DU som kan bestemme hva som er riktig for deg! Jeg synes du var tøff som tok det opp når det tydeligvis ikke ligger for deg å snakke om slike ting til å begynne med! Jeg er av den typen som kan snakke om alt- har ikke noe filter dessverre Så og snakke om sexlivet (f.eks) er like lett som å si jeg skal på butikken og handle brød
Og så må jeg si meg enig med deg- har ALLTID vært imot Silikon i brystene, fordi jeg har ment at man ikke skal tukle unødvendig med kroppen sin- det er jo ett inngrep som skal til tross alt....men nå som kiloene er av og det henger to skinnfiller bare tilbake av det som engang var, da har tilogmed JEG lyst til å legge inn silikon, for at JEG skal føle meg like bra som da jeg var 20 kg tyngre og med større pupper...For puppene trivdes jeg egentlig veldig med, men ikke alt det andre.... Men føler nå ikke at jeg blir mer BLOND,BIMBO, eller noe av den grunn - for hva jeg gjør med MIN kropp er jo egentlig bare MIN sak....Og hvis du velger å gjøre det, så har ingen noe med det heller....Hvis de spør mener jeg
Så gjør det du synes er rett, ta imot råd og tips fra de du vil på veien- og LYKKE til videre!

|