Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-10, 13:40   #14
Trulte67
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 58
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Forgive me Lord, for I have sinned...

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Har man nærgående foreldre så blir de nok svært skeptiske og nysgjerrige til blomkålstappeforslag vil jeg tro. Å prøve å få andre enn en selv til å spise annerledes er ikke noe lurt. Overfor slike foreldre har man ikke makt før man føler at man selv har full kontroll over seg selv og spisingen og man sier strengt ifra at man ikke ønsker noen som helst innblanding av deres synsing og nysgjerrighet. Jeg har selv en mor som stikker nesa si opp i hva jeg spiser og spør og graver. Nå vet hun at hun må holde seg på minst en meters avstand. Noen er så materialistiske at de ikke enser at andre har følelser og ønsker å leve i fred og frihet.

Tja, det kommer kanskje ann på om foreldrene er vant med at avkommet lager mat til dem eller ikke? Jeg har alltid funnet på mange "rare" ting i matveien, også når jeg ikke har vært på diett, så de har smakt på utrolig mye forskjellig som jeg har satt frem -- både hos meg selv og tatt med til dem. Noen ganger har det vært en innertier og de har selv begynt å lage samme rett selv. Andre ganger faller det mindre heldig i smak.

118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat