Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-10, 07:58   #511
nokia90
Medlem

nokia90 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
nokia90 er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Hei igjen alle folk!

Nå er det på tide med en update fra denne kanten. I går var det 17.mai, og jeg gikk bevisst på en sprekk. Spiste det jeg hadde lyst på, men det var ikke mye som jeg faktisk hadde lyst på. Jeg forventet garantert å gå opp, og gikk på vekten i dag; har ikke gått opp ett eneste gram. Jeg har i motsetning gått ned 100 gram. Hehe.

Meen, det var ikke bare fryd og gammen. Når jeg kom hjem i går kveld begynte magen bokstavelig talt å boble. Jeg hadde så mye luft at halve hadde ikke vært nok! Det gjorde vondt når jeg satt, lå og gikk. Jeg sitter ofte å undrer på hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig. Jeg startet 5.april, og jeg har gått ned 9,5 kg. Snart, veeldig snart, er målet mitt nådd. Hva gjør jeg da? Folk har sagt jeg kan kutte ut værstingen;brød. Men i går spiste jeg ikke noe brød. En liten oversikt over hva jeg spiste i går:
Flintstek, salat, bittelitt potetsalat, to kakestykker og seks chips. hmm.. Og allikevel fikk jeg såå vondt i magen?! vet at det jeg spiste i går gjorde at jeg fikk et høyt kh inntak, men når jeg skal begynne på det gamle kommer jeg nok til å spise ting som gjør at jeg får et høyt kh inntak. Hvordan er det forresten med lasagne plater, er det veldig høyt?

nokia90 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat