Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-10, 20:06   #41
Lois Lane
Juniormedlem

Medlem siden: May 2010
Lois Lane er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo - alene eller sammen?

Jeg tvang mannen min til å være med. Jeg smalt neven i bordet, og sa at nok var nok!! Han er stor, men sånn sett er det ikke det som plager meg. Faren hans fikk ett stort hjerteinfarkt i en alder av 60 år, og ble ufør, og hadde det ikke noe godt. Selv om mannen min har ett fysisk tungt arbeid, så hjelper ikke det når ikke kosten er som det skal. Jeg har prøvd å dra han med på GR også, men det funket ikke. Han klarer ikke frokost, og må spise når han er sulten (noe han kan gjøre nå). Han er ikke glad i brødmat, og spiser gjerne varm enn kald mat. Perfekt for lavkarbo med andre ord.
På en uke har han tatt av 4,2 kg, og jeg tror han har fått blod på tann. Han har ingen problemer med å følge dette, men han kvir seg litt til grillsessongen er over. Heldigvis er han glad i kokte grønnsaker, så det skal nok gå fint.

Barna våre er ikke med på lavkarbo, for de er ikke så store. Synst det blir litt styr med matpakker på skolen. Men til jordbær f.eks, har de på "falskt sukker" som de sier selv, i stede for rafinert.

Nå er det bare å bli litt mer aktiv enn det vi har vært til nå. Kiropraktoren har gitt mannen min beskjed om å begynne å sykle, så blir nok til at vi kjøper oss det til sommeren.

Lois Lane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat