Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-10, 21:14   #16
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Myndighetene ignorerer fersk forskning

I Mat & Helse nr 5/2010 skriver ansvarlig redaktør Anne Katrine Paulsen på lederplass at "Vi vil ikke lenger forfekte bare én ernæringsideologi: at steinalderkost passer for alle. Vi ønsker å tilby et langt bredere menyvalg, uten å gå på akkord med målsettingene om sunnhet og god helse."

Samtidig ser jeg at Gunn Helene Arsky har bidratt med flere artikler i dette nummeret. Sist jeg traff henne var hun ansatt hos Bama som ernæringsekspert, og fortalte om kostfibrenes fortreffelighet fordi disse hadde evnen til å trekke det farlige kolesterolet med seg ut av fordøyelsessystemet.

Det var gøy så lenge det varte med Mat & Helse, men fra nå av vil nok ikke postbudet mitt måtte slepe dette bladet med seg til min postkasse.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat