|
Sv: Myndighetene ignorerer fersk forskning
Opprinnelig lagt inn av leenam, her.
Fikk bladet i går - på forsiden sto det "Ny serie - lavkarbo i praksis", men inne kunne jeg ikke finne den. Men OK, det var en del lavkarbomat der. Jeg hadde sluttet å abonnere etter mange år, men kjøpte bladet i ny og ne hvis det sto noen interessant. Nå har jeg likevel tatt imot en ny abonnement, halvt år til spesialpris for å se det an. Og i sannhetens navn må jeg si at det finnes ikke en annonse for slankepiller i dette bladet, og en annonse for Soft Light lettmargarin (phui!).
Kenn Hallstensen har skrevet svar på to leserbrev, og hans lavkarbofilosofi høres fornuftig ut for meg. DVP har skrevet artikkelen om vaksinering og savrt på ett leserbrev osv.
Opprinnelig lagt inn av leenam, her.
Og redaktøren heter Anne Katrine Paulsen.
Godt å høre! Jeg vet at nåværende redaktør heter Paulsen, så det på nettsiden, men jeg hørte at denne andre ernæringsdama skulle overta nå snart. Håper ikke det stemmer da ...
Og det var utrooolig mye drittreklame da jeg abonnerte på bladet, så jeg orket ikke mer. Skjønner at de må ha endel reklame, men det ble bare for dumt med alle disse slankepillene og greier, det ble bare forstyrrende. Godt å høre at det er blitt bedre.