Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-10, 18:28   #509
Flippy
Medlem

Flippy sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oppland
Alder: 53
Flippy er på en erverdig vei

Sv: Hva med en tråd for aprilstartere?

Opprinnelig lagt inn av EyeShock, her.

Får du ut ting av kroppen igjen gjennom bimmelim og bommelom? Du har ikke forstoppelse? Har ikke hørt at antibiotika kan være en partystopper. Men måler du rundt på armer, mage etc? Kan banne på de svinner henn selv om du ikke går ned i vekt. Hvis ALT av mål og vekt står stille i 4 uker er det anbefalt av o-store-ketloyseboken at du tar noen dager pause med litt oppkarbing før du giver løs igjen.

Både bimmelim og bommelom er i rute her Og ja, jeg måler, og krymper - har gått ned noen cm denne uka og, bortsett på overarmene (der har det stått stille i et par uker, så regner med at det ikke er mer fett å ta av der) og puppene har plutselig blitt litt større igjen - magen, midjen, hoftene, lårene og skuldrene har krympet fra 1-3 cm også denne uka

Fikk tips om at kroppen prioriterer å bekjempe sykdommen i stedet for å brenne fett, så da satser jeg på at det er det som skjer......og at når antibiotikaen er ferdig om fire dager, så er jeg frisk og kommer tilbake i fettbrennings-modus

Flippy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har nådd målet, så det vil tiden vise :) Svar med sitat