Tråd: Melk
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-04, 14:42   #28
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Hmmm - jeg lurer nå på jeg....hva som er viktigst? Å ha rett i diskusjonen om melk eller å finne det som fungerer best for hver enkelt? Men kanskje det er "å banne i kirka" å tenke sånn????

Det viktigste Fedonisten, er å ha det gøy og diskutere
En del av det å diskutere er å freme egne synspunkter.
Jeg har aldri sagt jeg sitter på den hele og fulle sannheten, men jeg argumenterer med det jeg kan.
I følge blodtypedietten er det blodtypeskille på hvem som genetisk har godt av melk, og i følge andre teortikere har melken dårlig effekt på alle kropper.

Jeg mener selvsagt at om noen har glede av å drikke melk, og ikke har noen ubalanser eller plager så må de jo for all del gjøre det, men jeg mener også at det er lurt å kutte ut noe som kan være med på å skape og opprettholde ubalansene folk har i kroppene sine.
Og jeg synes ikke Den Norske Stat skal gå ut og si at vi må ha melk...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat