Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-10, 23:11   #15
stormfull
Juniormedlem

stormfull sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
stormfull er på en erverdig vei

Sv: Litt tabu for meg ... men ... puppene forsvinner

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Takk for mange fine svar. Og takk for link, du som la ut det. Kanskje jeg må inn og kikke. Kan godt hende det egentlig er et løft jeg trenger, og ikke "fyll", i og med at jeg ikke ønsker meg PUPPER-pupper. Jeg ønsker meg bare noe som fyller ut huden og noe som ikke ser ut som om jeg har blitt 69 år, når jeg lener meg framover..uten bh.

Er det noen som har noen prisoversikter? Eller finnes det på de forskjellige klinikkenes nettsider? Skjønner at det selvfølgelig vil variere etter hva man skal gjøre, løfte, fylle osv. Kanskje jeg må lage meg en spareplan, og om jeg har nok penger og fortsatt holder vekta (et gulrot til meg selv) en gang, så skal jeg vurdere å kontakte en klinikk?...hm...

Jeg har silikonpupper
Har 2 tette barn, og 1 år etter at jeg var ferdig med å amme minstemann så la jeg inn 350CC i hvert bryst - det høres kanskje sykt mye ut, men jeg er jo en stor jente, så det ser ikke stort ut i det hele tatt.
Aldri har noen spurt om jeg har silikon, men er ikke noe flau over å ha lagt det inn så hele omgangskretsen vet det jo Min mor trodde at jeg tullet da jeg fortalte det, for hun så ingen forskjell med klærne på.
Mine er såkalt "lavprofil" - akkurat som dekk, hehe. DVS at jeg har INGEN protesekant som synes på de, ikke når jeg bruker push-up bh engang. De henger normalt og faller ned til siden når jeg ligger på ryggen f.eks, men det sier kanskje litt om hvor mye det var å rulle opp her før de fikk påfyll
Hvis du mistrives nå og har økonomi til det, så hadde jeg ikke nølt.
Betalte 28`for 3 år siden.

stormfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nyfrelst Svar med sitat