|
Sv: Snart ferdig med ketolysekuren. Nå begynner alvoret!
Hmmmm.... Får slenge inn en oppdatering vel. 
Etter at jeg var ferdig med kuren har jeg begynt å spise frokost blant annet. (holder med en gulrot, orker ikke spise all verden om morran. Er jo trøtt for pokker :P). Problemet mitt nå er jo at jeg venter på dden lille vektoppgangen som var spådd i boka til Torkil.... Etter at jeg var ferdig på kuren har jeg fortsatt å gå ned. Har snart tatt av 40 kg. Ikke det at jeg klager over det, men jeg lurer jo på når "smellen" kommer...
Kan jo fortelle at da jeg var ferdig med kuren dro jeg til Hurghada en uke. Der koste jeg meg med masse øl og god mat. Tenkte seff over hva jeg spiste og drakk (bortsett fra øllen da :P). Etter det har jeg tatt endel øl hver søndag (LES:Fotballsesong :S). Det finurlige er jo at jeg fortsatt går ned...
Så nå håper jeg det bare fortsetter sånn som det gjør. Spiser forøvrig MYE frukt og grønt i forhold til hva jeg gjorde på kuren og før kuren. Holder også meg langt unna brus og annet med sukker i. Tror faktisk ikke jeg kan huske forrige gang jeg spiste noe med sukker, bortsett fra øl da.
Dette har funka for meg, men skjønner at det kanskje ikke funker for andre.
Begynner jeg å gå opp igjen i vekt kommer jeg garantert til å skjerpe meg betraktelig på inntak av øl. Såpass selvdisiplin har jeg....
|