Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-04, 14:22   #5
ingse
Nytt Medlem

ingse sin avatar

Medlem siden: May 2004
Hvor: Bergen
ingse er på en erverdig vei

Jeg sier litt mer likevel, jeg Nille

Jeg var også et "brødmenneske" før jeg begynte på Atkins, og i begynnelsen savnet jeg lettvintheten av å kunne smøre meg en skive, men så fant jeg ut at det ikke var så vanskelig likevel. Sørg for å ha salat og andre grønnsaker tilgjengelig til enhver tid. Tenk på salaten som en erstatning for brødskiva og legg på det du måtte ønske av pålegg (av det som er tillatt og som passer da selvfølgelig, syltetøy er hverken særlig praktisk, godt til salat eller sunt ). Å legge et salatblad eller to eller fem er på asjetten er like enkelt (eller enda enklere!) som å skjære seg en skive. Akkurat nå spiser jeg egg og ansjos på en seng av salat og agurk, tidligere ville jeg ha brukt en brødskive (fysjameg, sitte og spise foran pc'n ). Jeg knasker mye grønnsaker som mellommåltider også, reddik er min favoritt. Er bare litt over 2 uker inn i mitt nye kosthold selv, men det tok faktisk ikke så lang tid å legge om. De første dagene er værst (selv hadde jeg STORE sukkerabstinenser), men kommer du deg over den kneika er mye gjort.

Masse, masse lykke til fra meg!

ingse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins fase 2 Svar med sitat