Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-10, 11:49   #6
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Oopsi-rullene får bein å gå på

Å, så du bruker opp hvitene, sden du fra før har brukt plommene til andre ting?

Det har jeg ikke tenkt på før, jeg får jo iblandt noen hviter til overs fra feks bearnaisesaus og da har jeg gitt hvitene til mannen som lager seg omelett med masse hviter og noen få hele egg.

Dette må jeg prøve, ungene her er veldig glad i oopsier, men vi liker de ikke uten noe på.. Ruller med smøreost på må vel være lekker å sette frem. Jeg har ikek servert slikt til andre enn oss 5, men nå er det snart sommer og det innbyr til mere lettvinte middagsselskap, mer eller mindre koldtbord.
Min vennine og jeg har kommet frem til at mat som kan serveres kaldt er greit, for da slipper vi å tenke på at alt skal være ferdig på en gang og veldig kjekt for ungene at maten er klar når de kommer, for de har knapt tid til å spise

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat