Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-05, 20:49   #5
Alfie
Seniormedlem

Alfie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 67
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Å bare erstatte fruktose gjør kaka hverken lavkarbo eller sunn, desverre. Søtstoff er litt tricky å bake med. Derfor jeg lurte på om noen hadde noen ideer Mengden spelt/hvete (20gr) i denne er jo greit

HP, jeg vil anta at hvis du deler egga og visper eggeplommene til en nesten-dosis uten søtning og deretter visper hvitene til de er nesten-stive og SÅ har søtningsstoffet i de nesten-stive hvitene og blander dette forsiktig inn i røra, har du kommet et godt stykke på vei. Anbefalt metode i endel Atkins kakeoppskrifter.Og du? Si fra når du har prøvd oppskrifta på hel-lavkarbo vis 'a! Den høres bare helt utrolig god ut.
Også vi som har bursdag i huset snart - sjefskakemonsen fyller år, jeg har grua meg som bare det, men nå begynner jeg jammenmeg å glede meg, gitt