Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-10, 10:24   #13
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Hvilket pulsnivå forbrenner mest?

Hei alle og takk for svar!

Jeg trener selv mye, men det har stort sett vært på timer inne på treningsstudio, enten i salen eller på spinningen, og da følger man jo programmet man blir tildelt. Jogging har alltid vært min storev "skrekk" men i vinter endret det seg. Jeg skaffet meg ski, og ble faktisk skikkelig ivrig. Hvilken fantastisk form for trening!! Og etter det klarte jeg faktisk og overvinne joggingen, klarer fint og jogge en time halv annen nå, men det har vært stort sett i et jevnt tempo. Får begynne og variere meg litt og teste ut litt intervaller også. Bruker pulsklokke, men burde nok fått den justert litt mer nøyaktig. Når det tørker opp litt i skogen skal jeg ut og teste bakketrening igjen, er masse fine muligheter til det.

Men en ting jeg også lurer på er langkjøringer, jeg og en veninne syklet ca 3.2 mil, varierte mellom ca 75 og 85% hele veien, men hun sa at da hun hadde syklet samme runden tidligere hvor hun hadde lavere puls og da naturlig brukte lenger tid, hadde hun forbrent flere kalorier. Why????

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat