Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-05, 16:24   #46
Nena
Seniormedlem

Nena sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Det hjelper vel kanskje ikke så mye..

.. men de selger Splenda i matbutikker i England - så dersom du kjenner noen som bor der kan de kanskje sende til deg? Mannen min kom nettopp hjem fra England med en boks granulert Splenda - vi skal til England på sommerferie, og da skal jeg sørge for å kjøpe en del, for det smaker mye bedre enn annet kunstig søtstoff . Merkelig at ingen norske importører har funnet på å ta inn dette! Samme med sukkerfrie Da Vinci-siruper - har ingen problemer med å få fatt i de med sukker (brukes ofte på kaffebarer), mens man må kjøpe de sukkerfrie fra utlandet- og det blir dyrt siden glassflasker veier MYE! Får håpe at noen av importørene hiver seg på lavkarbo-bølgen etter hvert ...

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat