|
Sv: Ketolyse - Trenger tips/råd/motivasjon!
Opprinnelig lagt inn av Flippy, her.
Bare hvordan jeg merka ketose-fylla - vi lagde shotter med rom/cola zero, jeg klarte omtrent 5 stykker (tidligere klarte jeg minst ei halvflaske sprit på vorspiel) - etter det husker jeg ikke mer fra den kvelden og lå rett ut hele dagen etter, aldri vært så dårlig dagen derpå noen gang, tror jeg men, jeg testa og var fortsatt i ketose både dagen etter, og dagen etter der igjen også Jeg har også holdt ketosen etter både ett og to glass vin - har faktisk ikke falt ut av ketose en eneste dag siden jeg starta for en mnd siden!
Ellers til det som er nevnt litt før i tråden her - jeg liker å ta en sjokoladebit etter mat, fordi jeg ikke kan fordra fettsmak.....altså ikke smør, olje, fett kjøtt osv, synes denne smaken henger igjen hele resten av dagen og gjør meg kvalm (har gjort det så lenge jeg kan huske)...... Jeg har altså ikke noe søtsug, men bare et desperat behov for å få en annen smak i munnen - og det holder ikke med pastiller eller tyggis, eneste som får bort smaken er melkesjokolade, holder med en liten rute eller to som jeg har i munnen til de blir borte....... Noen gode råd om andre metoder å bli kvitt fettsmaken på? Lei av den nå.......
Pusse tanna
...og munnskyllevann. Mycke betre enn melkesjokkis.
|