Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-10, 14:04   #82
irenee
Juniormedlem

irenee sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Mo I Rana
Alder: 41
irenee er på en erverdig vei

Sv: Kom mai du skjønne milde - klar ferdig start!

Opprinnelig lagt inn av Marianne2, her.

Hurra! Jeg er under 80!! :-) 79,9 da, men likefullt nytt tall :-) veldig fornøyd!
Klarer dere andre å bare veie dere en gang i uken?
Jeg "må" bare oppå vekta når jeg går på badet...

Nå skal jeg på ferie hos mine foreldre til helga, det blir litt vanskelig for der koser de seg alltid med hjemmebakte rundstykker og skikkelig "norsknorsk" mat med poteter og kaker til kaffen.. Blir en styrkeprøve..

Sier som Vatti, gratulerer med nytt ti tall Den dagen jeg ser ditt titall skal jeg sende deg en blomst Og bare stå på i helga! Modern og fadern er akkurat likens, men har vært flinke den siste uka med å ikke tilby sjokoladekake nesten før jeg går inn døra...

Opprinnelig lagt inn av Mummimamma, her.

Jeg "må" veie meg hver dag jeg også.....jeg "må" også sjekke om jeg er i ketose hver dag også Spennende å se på stix'n om den er skikkelig lilla. Har ikke kommet opp i helt fiolett ennå, men ligger mellom 50 - 100....
Er det bra etter en uke på ketolyskuren???

Hvis du skal ha en sånn ticker, bare trykk på en av de tickerne som er rundt om, og du vil bli overført til en side som du de lager tickere. Da lager du deg bare en, også limer du IMG koden(tror jeg?) inn i signaturen din på forumet her.
Er en sånn hverdag-veier jeg også, og har ikke gått ned noe enda. Men håper det kommer snart! Tror at så lenge du er i ketose (lys rosa-mørk lilla) så er du i ketose. Mørkere farge kan indikere på at du har drukket for lite.

Takk Vatti Dette skal nok gå vegen. Er jo egentlig lett å velge det riktige! Er i hodet det sitter.
I går kveld ble det jordbær og fløte med splenda, mens gubben satt å spiste en lion. Og jeg hadde Ikke lyst på! Ligger en potetgullpose på bordet, men den frister ikke! Herrlig!
Begynte dagen i dag med en banan (ja jeg vet det var fy, men den siste jeg hadde, vil ikke kaste mat, og gubbe spiser ikke), tre skiver ost, tre skiver hamburgerrygg, og en skyryoughurt m blåbær. Masse proteiner, er mett nå! Gleder meg til å tisse på pinnen i kveld

Lavkarbo/ketolyse!
irenee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo. Svar med sitat