Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-10, 00:40   #1
Paris
Seniormedlem

Paris sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 49
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Jeg klarer det ikke

Hei dere

Jeg var så flink i høst - gikk ned ca 9 kg på lavkarbo iløpet av 2-3 mnd. Jeg var kjempe-happy og byttet ut alle klærne mine med en størrelse jeg trivdes i.

Nå er jeg tilbake der jeg var (nesten ihvertfall) - og det er ikke noe kjekt! Men jeg klarer ikke begynne på igjen med lavkarbo. Det som "ødela", var at jeg nå i en periode på 2 mnd måtte slutte å trene, og da har vekta rast på igjen. Jeg prøver meg med egg og bacon til frokost, men faller fort av iløpet av minutter eller timer. Jeg orker rett og slett ikke den feite maten. Jeg er kvalm og uvel og klarer ikke tanken på det.

Heller har jeg ikke særlig mye matlyst om dagen, men er glad i god mat og kan gjerne spise masse. Men går ikke rundt og har lyst på noe hele tiden heller.

Jeg trenger bare så utrolig ditt råd. Jeg har så lyst å få magen min inn igjen til sommeren. den er som en stor fotball

Hva i alle dager gjør dere?
Enn om det bare kunne finnes en lavkarbo-kur på pulver-form, som jeg bare laget shaker av eller noe? Jeg er så utrolig sliten om dagen - og har lite overskudd til å tenke sunn mat. Det er dumt og blir bare en ond sirkel desverre.

Noen som vil hjelpe meg??

Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat