Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-10, 23:41   #2032
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Eller rett og slett bli litt for mye jul... Forrige leiligheta mi hadde hvit og knallrød gang da jeg kjøpte den, og det var som å komme inn i julenissens verksted!
Men dyprød og gyldent funker. Selv er jeg ikke glad i hvite vegger da det blir så sterilt og kaldt (og likt alle andre sitt... ) men pass hvertfall på å få litt varme i den. Selv har jeg Lys toscana, liker den godt fordi den skifter helt karakter fra dag (nesten hvit) til kveld (varm beige), men vet ikke hvordan den er sammen med rødt. Passer fint til brunrødt om ikke annet.
Den gamle tapeten var utrolig kul, kan du kanskje la det sitte igjen på en vegg bare, og male den i en annen farge enn resten?

Jeg elsker å innrede og planlegge og fikse! Hadde jeg kunnet velge på nytt hadde jeg blitt interiørarkitekt tror jeg....

Hehe, jeg vet at knallrødt blir litt julete, men det gjør meg ikke så mye. Jeg liker kombinasjonen rødt og gull. Så forresten en saccosekk i gull i en møbelbutikk her, hehe. Men saccosekk er ikke det fineste møbelet akkurat... Men god å sitte i, så det kan hende at jeg kjøper en sånn en.

Lys toscana ble kanskje litt for beige til at jeg føler at det passer til rød-gull, men fin farge. Rød-gull er jo ganske sterke farger, så jeg tror nok jeg må ha veggen ganske nøytral hvit eller med litt av de fargetonene.

Hm, hvis tapeten skal sitte igjen på én vegg så blir det i så fall en fondvegg, men det var ikke den jeg hadde tenkt som fondvegg... Men det kan jo kanskje gå. Eventuelt rundt "baren" (skal ha halvåpen løsning mellom kjøkken og stue med kjøkkenbenk og skap med hull i midten og barstoler på stue-siden). Jeg likte også det mønsteret godt. Tenkte litt på å ha sånt mønster på fondvegg på soverom, men i svart-hvitt. Jeg er ganske fan av klassisk svart-hvitt.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC