Ja, jeg vil ikke ha kritthvitt, men ganske hvitt. Men beinhvit med litt gull kan da høres ut som en plan. Jeg tenker vel egentlig på en rød som er litt dypere enn knallrød, ja. Ca som den rødfargen på tapet-bildet. Jeg har et gullfarget dekkefat (som jeg bruker til lysfat) og har hatt noen røde lys på der og syntes det ble riktig så fint. Det var der jeg fikk inspirasjonen til fargekombinasjonen. Og jeg tror nok vi har litt forskjellig interiørsmak. Jeg er absolutt ingen maksimalist... Ikke minimalist heller da... Men jeg liker ikke dilldall. Pynten skal være nyttig eller bety noe, synes jeg. Alle mine bilder på veggene er enten kollage av fotoer av venner og familie (men skulle gjerne blåst opp noen fine fotoer også) eller konsertplakater med autografer som jeg jobbet backstage på. Og pynten er bilder, stearinlys og planter. Ganske klassisk, men samtidig som jeg kan gå litt utenfor de normale rammene. Sikkert ett navn for den stilen også, men jeg har ingen artistisk utdannelse og ei heller er jeg flink med interiør og sånt. Spank you.