|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Nå kan jeg bare snakke ut fra min egen smak, men jeg ville gått for mest mulig hvite vegger, og det er rett og slett fordi jeg er anser vegger som lerreter! Det blir ryddig, det blir lettere å innrede, og det gjør det i alle fall lettere for en maksimalistisk eklektiker som meg .
Gull og knallrødt ... Jeg ville nok gått for en litt dypere rødfarge sammen med gull, ellers tror jeg de vil slå i hjel hverandre. Det blir lett litt sånn barokkaktig, da, men det synes i hvert fall bare jeg er kult! Hva du skal gjøre med den veggen aner jeg ikke, jeg er virkelig ikke en interiørarkitekt . Leiligheten min ser ut som et loppemarked, men det er jo hva jeg liker, da.
Når det gjelder hvitfarge så ville jeg gått for en varm men nøytral. Det er en helt nydelig en som heter beinhvit! Den er hvit, men den er varm tidlløs. Både søstra mi og mamma og pappa har malt veggene sine i denne fargen, og den går til hva som helst av andre farger. Skulle gått for den fargen selv her jeg bor, jeg driver nemlig og maler, men her er det huseierene som bestemmer, de betaler også malingen. Men de har takk og pris valgt en hvitfarge som ikke er fullstendig hvit, men mer eggeskall. Finfint!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|