Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-10, 18:12   #957
Pipje
Juniormedlem

Pipje sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Pipje er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei. Da var det på tide at jeg presenterer meg selv, etter å ha sneket rundt her på forumet en god stund. Jeg ble introdusert for lavkarbo i januar, og begynte da å kutte ned på brød, pasta, poteter og ris. Spiste mer fett, men fulgte ellers ikke noe særlig gjennomført diett.

Startvekten min var på 105kg, og ligger nå på 99,5kg etter ca 3 måneder med litt mer bevisst matvalg. Er fornøyd med å ha kommet under 100-tallet, og håper jeg aldri kommer over igjen. Har merket stor forskjell på bare 5kg, men ønsker å ta av mange fler! Målet mitt er å komme ned til 75kg, (evt. 70kg om dette viser seg å gå veldig bra!) og det synes jeg skal ta den tiden det tar..

Har idag kjøpt meg ketolyseboken, stix og vitaminer og mineraler! Føler meg klar for å begynne ordentlig, og håper da selvfølgelig på en litt raskere veknedgang. Har alltid vært overvektig uten helt å ha forstått hvorfor. Mer aktiv enn de fleste, og spiste tradisjonell "sunn" mat.. Men har nå lest litt rundt, og føler jeg har funnet kostholdet som passer for meg. Så da var det bare å begynne

Pipje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat