Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-10, 12:12   #71
irenee
Juniormedlem

irenee sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Mo I Rana
Alder: 41
irenee er på en erverdig vei

Sv: Kom mai du skjønne milde - klar ferdig start!

Å få kommentar hvor folk spør om jeg er gravid har jeg bare fått 1 eneste gang, og så sårende og fælt som det var er nesten ubeskrivelig. Har man rund mage så er det jo lov å være gravid, men fett er ikke lov.

Vi skal stå sammen alle sammen nå, satse friskt og fokusere på det vi kan spise istedet for det vi ikke kan! Jeg begynte i går, men kom ikke i ketose.. sikkert fordi jeg de siste mnd har begynt dagen med ketosemat og skeia over på vanlig norsk kost i løpet av dagen. Håper på ketose i kveld! Jeg vet at jeg kommer fort inn i det, bare jeg er sterk nok og fokuserer riktig!

Takk for kommentaren Marianne2! Hadde bare mannen min vært med på det så.. han er en 75kilos kar som eter alt uansett, og legger ikke på seg. Klart det da er fortvilende når man skal prøve å gå ned i vekt, og han sitter vedsiden av meg og gomler en pose med smågodt! Men ta fram nøtter eller jordbær å ha på bordet! Kjøpte masse ketosemat i går, og søstra mi!! min evige motivasjon, har gått ned 20 kilo i 2009 med ketose/lavkarbo. Og hun har spist for det meste egg, ost, fisk og kylling. For første gang i mitt liv er jeg tyngre enn henne.. og da 23 kilo mer.. FYY det er surt! Men er veeldig gla på hennes vegne at hun har klart det nå!

Motviasjon motivasjon!! Kom til meg

Lavkarbo/ketolyse!
irenee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo. Svar med sitat